"Степногорск қаласы, № 3 арнайы мектеп-интернаты" КММ

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Баширова Ю.А. Еңбекке баулу сабағында кәсіптік бағдар беру жұмысы.

30.11.2020
        Арнайы мектептегі кәсіптік оқытудың мақсаты - мектепті бітіргеннен кейін оқушыларды өз қаласындағы немесе аймағындағы кәсіпорындарда немесе мекемелерде оқылатын мамандық бойынша қарапайым жұмыс түрлерін өз бетінше орындауға дайындау.
        Оған жету үшін сабағымда еңбекке баулу барысында мен келесі міндеттерді шешемін:
- мектеп оқушыларына қол жетімді техникалық және технологиялық білімді қалыптастыру;
- жалпы жұмыс дағдыларын дамыту, яғни тапсырманы бағдарлай білу, іс-әрекеттердің реттілігін жоспарлау, жұмыстың орындалуын және барысын бақылау;
- таңдалған мамандық бойынша кәсіптік жұмыс әдістеріне үйрету және оларға тиісті еңбек дағдыларын сіңіру;
- оқушылардың бойында еңбекке деген оң көзқарас пен күнделікті іс-әрекетте қажет жеке қасиеттерді қалыптастыру, ұжымдылық сезімі, тапсырылған жұмыс үшін жауапкершілік, адалдық, адалдық, бір-біріне көмектесуге дайын болу.
Арнайы мектептің міндеттерінің бірі оқушыларды өмірге даярлау екені анық, бұл оқушылардың кәсіптік бағдар беруі.
         Арнайы мектепте кәсіптік бағдар беру 9-сыныптан басталмай, әлдеқайда ертерек басталады.
         Жалпы еңбекке баулудың 5-6 сынып оқушылары бірнеше бағытта жұмыс істейді: картон - кітап түптеу, гүл өсіру, кіші қызмет көрсету персоналы, тігін ісі және т. Олар білімдерін практикалық сабақтарда бекітеді. Практикалық сабақтар өмірмен байланысты болуы керек, яғни біз белгілі бір пән бойынша өз дағдыларымыз бен дағдыларымызды зерттеп, қолданамыз (альбомдар, қораптар жасаймыз, оқулықтарды жөндейміз, гүлдерге күтім жасаймыз, киімдерді жөндейміз және т.б.).
        7-10 сынып оқушылары қазірдің өзінде белгілі бір «Тігін» бейінімен жұмыс істеп жатыр. Мұнда қыздар тігінші және тігінші мамандығына еніп жатыр.
Сондай-ақ, еңбекке баулу сабақтарында студенттер: материалтану, құрал-жабдықтар және онымен жұмыс істеу дағдыларын үйренеді, әртүрлі тігін операцияларын (тігістер, тігін бұйымдары) жасауды үйренеді. Сабақта жылдамдық дағдылары, жедел еңбек бөлінісі дағдылары машықтанады.
 Ол үшін теориялық жоспар сабағында әдістер қолданылады: көрнекі сөйлесу (бейнелер, схемалар, плакаттар), экскурсиялар: ательеде, маталар мен аксессуарлар дүкенінде, көрмелерге.
       Практикалық сабақтарда жеке және топтық тапсырмалар қолданылады.
       Жеке - бұл белгілі бір бұйымды жасау (алжапқыш, юбка, көйлек тігу). Қыздар мектептің тапсырысы бойынша жұмыс жасайтын топтық тапсырмалар, әр түрлі бұйымдар тігуді орындайды, бұл үшін жедел еңбек бөлінісі қолданылады (олар: трикотаж маталар, сүлгілер, ыдыс-аяқтар, төсек жапқыштарды жөндеу және т.б. тігеді), сол арқылы оқушыларды өмірмен таныстырады.
        Сонымен, тігін сабақтарында балаларға кәсіптік бағдар беруді дұрыс ұйымдастыру оқушылардың білім сапасын жақсартады және оқыту мен тәрбиелеу процесін белсендіреді.

Сұрақтар




Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст