"Степногорск қаласы, № 3 арнайы мектеп-интернаты" КММ

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Касенова Б.С. Арнайы мектептегі тігін сабақтарындағы кәсіби бағдар. (9 сынып)

30.11.2020
     Арнайы білім беру қабілеті бар балаларға арналған арнайы мектеп-интернатта кәсіптік бағдар беру жұмысы оқушылардың ақыл-ой және дене даму ерекшеліктеріне байланысты өте ерекше. Интеллектуалды дамымаған студенттерде нақты өмірлік позиция жоқ, мамандық таңдауда олардың қабілеттерін бағалау қабілеті жеткіліксіз қалыптасқан, әдетте өзін-өзі бағалау шамадан тыс бағаланған, жеткіліксіз.
     Мен 5-сыныптан бастап тігін өндірісінің мамандықтарымен таныстыра бастаймын, өйткені түлектер болашақта осы мамандықтар бойынша жұмыс істей алады. Тігінші мамандығы оқушылар үшін қолайлы, өйткені бір немесе бірнеше технологиялық операциялар ұзақ уақыт бойы орындалады, бұл тұрақты дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді. Демек, жұмыс сапасы, жылдамдық, норманың орындалуы және нәтижесінде табыс. Тігін сабақтарында оқушылар қоғамдағы кейінгі өмірге қажетті киім тігу дағдыларын игереді.
     Оқу материалын тігу бойынша тиімді игеру оқушылардың психофизиологиялық даму ерекшеліктерінен туындайтын нақты мәселелерді шешкенде және еңбекке баулудың түзету бағытын анықтаған кезде ғана мүмкін болады.
     Оқу шеберханасын дұрыс ұйымдастыру студенттерді еңбекке тиімді дайындауға ықпал етеді. Тігін шеберханасы белгілі бір еңбек түрі технологиясының талаптарын ескере отырып жабдықталған.
     Логистика: тігін бөлмесі. Цех заманауи тігін машиналарының паркімен, студенттерге арналған қонуға арналған жұмыс орындарымен, ылғалды термиялық өңдеуге арналған жабдықтармен және кесу үстелімен жабдықталған.
     Еңбек дағдылары мен дағдыларын игеру кәсіптік-бағдарлау жұмысы үшін ерекше маңызға ие. Оқушылар дәл тігін сабақтарында әр түрлі еңбек түрлері туралы білім алып қана қоймай, сонымен қатар өз қызметі барысында арнайы дағдыларды игереді, қабілеттерін дамытады, және өздерін еңбекте сынап көреді.
     Оқытуды дараландырудың қолданбалы шаралары көбінесе баланың мүмкіндіктерін жан-жақты зерттеуге негізделмейді, бірақ мәжбүрлі түрде жасалады. Жеке тәсілді жүзеге асыру үшін студенттердің әр түрлі топтарының психологиялық ерекшеліктерін білудің маңызы зор, сондықтан кәсіптік бағдар беру саласындағы жұмысты ойдағыдай жүзеге асыру үшін балалардың психо-физикалық даму диагностикасы құрастырылады, бұл сыныптағы оқушылардың жеке құрылымын бейнелейді.
     Кәсіби бағдар бойынша әңгімелесу - ең кең таралған әдіс.
     Мамандық туралы әңгіменің өрісі:
1. Осы мамандықтың даму тарихымен таныстыру.
2. Осы мамандық бойынша мамандар жұмысының негізгі мазмұны.
3. Осы кәсіптің мамандары қолданатын құралдар мен материалдар.
4. Жұмыс шарттары.
5. Жалпыға ортақ еңбек, жалпы техникалық және арнайы білімдер, дағдылар мен дағдылар, осы кәсіптің жұмысшысында болуы керек.
6. Мамандықтың адамға қойылатын психофизикалық талаптары.
7. Мамандық туралы экономикалық ақпарат.
     Кәсіби білім. Білім берудің маңыздылығы - соның арқасында мамандық таңдау еркіндігінің аясы кеңейеді, студенттер өндіріс пен кәсіптің әртүрлі түрлері туралы, еңбек жағдайлары туралы, белгілі бір мамандықты қай жерде үйренуге болатындығы туралы көп білетін болса, оның таңдауы соғұрлым саналы болады.
1. осы мамандықта жиі кездесетін негізгі жұмыс;
2. жұмыс барысында орындалатын операциялар, тәсілдер мен әрекеттер;
3. осы жұмысты орындау үшін қажет жалпы және арнайы білім;
4. жалпы және арнайы дағдылар мен дағдылар;
5. мамандықты игерудің негізгі қарсы көрсеткіштері.
     Мамандық таңдау көбіне адамның денсаулығына байланысты анықталады. Денсаулыққа көптеген факторлар, соның ішінде табиғи және өндірістік ортаның жағдайы, санитарлық-гигиеналық еңбек жағдайлары әсер етеді. Мамандық таңдаушылар ағзаға қолайсыз деп саналатын факторларды білуі керек.
     Мамандықты дұрыс таңдауда адамның рөлі, оның қасиеттері маңызды рөл атқарады. Кәсіби қызметте адамның ерік қасиеттері үлкен мәнге ие. Адамның өз қызметін белгілі бір мақсаттарға сәйкес саналы түрде бағыттау, жұмыстағы қиындықтар мен кедергілерді жеңу қабілеттілігін олар анықтайды. Кәсіби шеберлік пен шығармашылықтың қалай көрінетіндігі, маманның кәсіби этикасы қандай, оған қандай моральдық, ерік-жігерлік және басқа қасиеттер қажет екендігі туралы ақпарат ерекше маңызды.
     Адамның белгілі бір мамандыққа деген қызығушылықтары мен қабілеттерін анықтауға бағытталған алдын-ала кәсіби диагностика.
     Кәсіби диагностиканың мақсаты - кәсіптік бағдар беру мақсатында студенттің жеке басын зерттеу.

Сұрақтар




Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Әлі пікірлер




Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст