№ р/с |
Атқарылып жатқан шаралар |
Саны |
1. |
Жүргізілген бақылау іс-шараларының саны, барлығы, олардың ішінде:(1.1+1.2) |
0 |
1.1. |
бақылау іс-шараларының бекітілген жылдық жоспарына сәйкес |
|
1.2. |
мемлекеттік қызметтер көрсету сапасы мониторингінің нәтижелері бойынша |
|
2. |
Бақылау іс-шаралары объектілерінің саны, барлығы, олардың ішінде: (2.1+2.2+2.3+2.4) |
0 |
2.1. |
жергілікті атқарушы органдар |
|
2.2. |
ведомстволық бағынысты ұйымдар |
|
2.3. |
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсететін жеке тұлғалар |
|
2.4. |
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді көрсететін заңды тұлғалар (мемлекеттік органдар немесе ведомстволық бағынысты ұйымдар болып табылмайтын) |
|
3. |
Анықталған бұзушылықтардың саны, барлығы, олардың ішінде: (3.1+3.2+3.3+3.4+3.5) |
0 |
3.1. |
мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімінің бұзылу фактілері |
|
3.2. |
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бекітілген стандартында көзделген құжаттардың толық топтамасы болмаған кезде мемлекеттік қызметті көрсету фактілері |
|
3.3. |
Қазақстан Республикасының заңдарында көзделмеген негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуфактілері |
|
3.4. |
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бекітілген стандартында көзделмеген құжаттарды талапету фактілері |
|
3.5. |
мемлекеттік көрсетілетін қызметтер саласындағы заңнаманың өзге де талаптарының бұзылу фактілері |
|
4. |
Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру бойынша шаралар қабылданған бұзушылықтардың саны |
0 |
5. |
Мемлекеттік қызметті алу кезінде бұзылған құқықтары қалпына келтірілген адамдардың саны |
0 |
6. |
Бақылау іс-шаралары барысында анықталған шағымдарды қарау мерзімдерінің бұзылуының саны |
0 |
7. |
Бақылау іс-шараларының қорытындысы бойынша қабылданған тәртіптік жазалардың саны, барлығы, олардың ішінде:(7.1+7.2+7.3+7.4+7.5+7.6) |
0 |
7.1. |
ескерту |
0 |
7.2. |
сөгіс |
|
7.3. |
қатаңсөгіс |
|
7.4. |
қызметке толық сәйкесеместігі туралы ескерту |
|
7.5. |
лауазымын төмендету |
|
7.6. |
атқаратын лауазымынан босату |
|
8. |
Тәртіптік жауапкершілікке тартылғанадамдардың саны, барлығы, олардың ішінде: (8.1+8.2+8.3) |
0 |
8.1. |
мемлекетті корганның қызметкерлері |
|
8.2. |
ведомствоға бағынысты ұйымдардың қызметкерлері |
|
8.3. |
өзге адамдар |
|
9. |
Бақылау іс-шараларының қорытындысы бойынша әзірленген ұсыныстардың саны, барлығы, олардың ішінде: (9.1+9.2) |
0 |
9.1. |
орындалған |
|
9.2. |
орындалмаған |
|
10. |
Мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – барлығы, оның ішінде: (10.1+10.2+10.3) |
0 |
10.1. |
көрсетілетін қызметтерді берушілер (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) мерзімдерін бұзып көрсеткен қағаз түріндегі мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша: |
|
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы |
|
10.2. |
Мемлекеттік корпорация арқылы мерзімдерін бұзып көрсеткен мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша: |
|
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы |
|
10.3. |
электронды түрде мерзімдері бұзылып көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша: |
|
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы |
|
11. |
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны, барлығы, оның ішінде: (11.1+11.2) |
0 |
11.1 |
көрсетілетін қызметті беруші қағаз түрінде (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілгендерді қоспағанда) көрсететін мемлекеттік қызметтердің сапасын акеліп түскен шағымдардың саны, барлығы, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша: |
|
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы |
|
11.2 |
электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың саны, барлығы, оның ішінде қызметтердің түрлері бойынша: |
|
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы |
|
12. |
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымкөздері: (12.1+12.2+12.3+12.4+12.5+12.6+12.7) |
0 |
12.1 |
жеке тұлғалардан |
|
12.2 |
мемлекеттік органдардан |
|
12.3 |
заңды тұлғалардан |
|
12.4 |
мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның тапсырмалары |
|
12.5 |
облыс әкімінен |
|
12.6 |
бұқаралық ақпарат құралдарынан |
|
12.7 |
басқада көздерден |
|
13. |
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдардың қаралу мерзімдерінің бұзылу саны, барлығы, оның ішінде: (13.1+13.2) |
0 |
13.1 |
көрсетілетін қызметті берушілер (Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетіндерді қоспағанда) қағаз түрінде көрсететін мемлекеттік қызметтер |
|
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтіңатауы |
|
13.2 |
электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер, оның ішінде қызмет түрлері бойынша: |
|
|
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің атауы |
|
14. |
Қорытындысы бойынша көрсетілетін қызметті алушының бұзылған құқықтарын қалпына келтіру бойынша шаралар қабылданған бұзушылықтар саны |
0 |
15. |
Мемлекеттік қызметті алу кезінде бұзылған құқықтары қалпына келтірілген адамдардың саны |
0 |
16. |
Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру бойынша жүргізілген түсіндірме іс-шараларының саны |
0 |
16.1 |
Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасының мәселелері бойынша семинар-кеңестер, «дөңгелек үстелдер», брифингілер, конференциялар өткізілді |
0 |
16.2 |
Мемлекеттік орган (ведомстволық бағынысты ұйым) қызметкерінің мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша БАҚ-тарда сөз сөйлеулері (16.2.1+16.2.2+16.2.3) |
0 |
16.2.1 |
теледидарда |
0 |
16.2.2 |
0 |
|
16.2.3 |
газеттерде және басқа да мерзімдік басылымдарда |
0 |
17. |
Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру бойынша түсініктеме беру іс-шараларымен халықты қамту |
0 |
18. |
Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер бойынша біліктілікті арттыру курстарынан өткен адамдардың саны |
0 |